خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ردیف عملکرد تلفن گویا کد دستوری خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
نکات مهم از انتخاب سرویس های کم حجم به دلیل سرعت پایین تر خوداری نمایید و فقط سرویس های اعلام شده در تعرفه های موجود در سایت امپراطور را انتخاب نمایید. در صورتی که حجم شما زودتر از دوره به اتمام برسد می توانید حجم اضافه خریداری نمایید یا مجددا سرویس جدیدی با زمان دوره جدید خریداری نمایید در صورت خرید حجم اضافه به زمان باقیمانده سرویس خود توجه نمایید زیرا حجم باقی مانده به دوره بعد منتقل نمی شوددر صورتی که سرویس قبلی شما به اتمام نرسیده باشد سرویس خریداری شده تا پایان سرویس قبلی رزرو می شود و پس از اتمام به صورت اتوماتیک شروع به فعالیت می نماید.در صورتی که اینترنت شما قطع شده است و برای خرید آن لاین نیاز به اینترنت دارید می توانید از شرکت 44872553 یا پشتیبانی 83852 در خواست اتصال موقت نمایید یا خارج از ساعت اداری با شماره 1471600-0936 تماس بگیرید. راهنمای پرداخت کارت های بانکی عضو شتابچنانچه آموزشی در نحوه پرداخت ندارید لطفا متن آموزشی زیر را به دقت مطالعه نمایید:همانطور که در شکل زیر آمده است، به منظور پرداخت آنلاین به اطلاعات زیر نیاز می باشد: .شماره کارت: کد 16 رقمی روی کارت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بانکی شما شماره کارت شما می باشد


خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
برای خرید روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید خرید شارژ ایرانسل بانک ملی


مشترك مي تواند با انجام يكي از روشهاي زير از میزان و مدت اعتبار سيم كارت خود خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مطلع گردد:وارد كردن دستور ذیل بر روی گوشی تلفن همراه : یا Ok یا دگمه سبز #11 * 140 *استفاده از سیستم پاسخگوی خودکار (IVR) :

1 50،000 49،000 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

چرا از آهنگ پیشواز استفاده کنیم؟آهنگ پیشواز ایرانسل، نشان‌دهنده شخصیت و سلیقه منحصر‌به‌فرد شماست و تماس‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند! توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد. •آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.•در هر لحظه فقط دوره اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود. ••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند شد.
Menu > WebAccess >Web Sessions > *----* خرید شارژ ایرانسل بانک ملی >New
"__________________________نوکیا سری ۶۰ و بالاتر"مسیر زیر را دنبال خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کنید :
20،000 19.417 583 2 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
• ایرانسل تکنولوژی پیشرفته Huawei IPCC را بکار گرفته است و بر اتوماسیون و انجام خودکار فعالیت ها تاکید دارد. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
Home خرید شارژ ایرانسل بانک ملی Page
اینترنت پهن باند بیسیم: خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
با توجه به پراکندگی قدرت و بهم خوردن توازن قدرت¬ها در فضای سایبری، دیگر بزرگ یا کوچک بودن طرف¬های درگیر در فضای سایبر مهم نبوده و تنها تخصص، هوش، خلاقیت در استفاده از فضای سایبر مورد استفاده قرار می¬گیرد؛ از همین رو، قرارگاه سایبری آمریکا به دنبال اهمیت فضای سایبری تشکیل می¬شود تا با آموزش نیرو در سطوح مختلف سنی، برای آینده¬ای نه چندان دور آمادگی¬های لازم برای مقابله با تهدید سایبری را کسب کند.“قرارگاه فرماندهای سایبری آمریکا” (USCYBERCOM) یکی از قرارگاه‌های فرعی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نیروهای نظامی آمریکا است که زیر نظر “قرارگاه فرماندهی استراتژیک آمریکا” (USSCOM) فعالیت می‌کند. در ۲۳ ژوئن ۲۰۰۹، رابرت گیتس (Robert Gates)، وزیر دفاع وقت، به فرمانده قرارگاه استراتژیک آمریکا دستور تأسیس قرارگاه سایبری را داد.این قرارگاه در مجموعه “فورت‌مید” (Fort Meade) مریلند واقع شده و فرماندهی آن بر عهده ژنرال کیث بی. الکساندر است. قابل ذکر است که این قرارگاه در ساختمان “آژانس امنیت ملی آمریکا” (NSA) قرار داشته و فرمانده آن به طور همزمان ریاست آژانس امنیت ملی را نیز برعهده دارد.ژنرال الکساندر از سال ۲۰۰۵ ریاست آژانس و از سال ۲۰۱۰ نیز به عنوان فرمانده قرارگاه سایبری منصوب گشت. قرارگاه سایبری فرماندهی عملیات‌های فضای مجازی را متمرکز کرده، منابع سایبری موجود را سازماندهی نموده، دفاع از شبکه‌های نظامی آمریکا و نیز تهاجم به شبکه‌ها کشورهای دیگر را هماهنگ می‌کند
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
نرخ تفكیكی هزینه هر پیام كوتاه بر اساس حروف متن ارسال شد به نرخ های فوق ۵% مالیات بر ارزش افزوده، اضافه می شود.نکته: مشترکینی که از تعرفه های رنگی ایرانسل استفاده می کنند نیز از بهای تخفیفی ویژه هر طرح تعرفه برخوردار می شوند که ارقام این کاهش در زمان مقرر اعلام می شود.در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس خواهد گرفت و پیام های خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کوتاه خود را تنها با عنوان ارسال خواهد نمود.فهرست طلایی": برای مشترکین سیم کارت دائـمی و اعـتبـاریمشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند با استفاده از سرویس «فهرست طلایی»، هزینه مکالمات خود راکاهش دهند.
۲. کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در دستگاه بکشید.. منوی خرید شارژ ایرانسل را انتخاب نموده و از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی یکی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را انتخاب نمایید.. پس از کسر مبلغ از حساب بانکی شما، دستگاه، رسیدی را چاپ می کند که این رسید حاوی شماره رمز شما است. رمز را با استفاده از کد دستوری زیر وارد کرده و سیم کارت خود را شارژ کنید

شماره رمز ۵ تا ۸ رقمی: ۱۱مثلا اگر بخواهید رمز شماره ۱۲۳۴۵ باشد باید در پیامک خود بنویسید:حال می‌توانید با دستور زیر به سیم‌کارت‌های ایرانسل دیگر شارژ بفرستید(بین کدها هیچ گونه فاصله ای وجود ندارد):رمز ۵تا ٨ رقمی*مبلغ به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *راه دیگری نیز وجود دارد. شما می‌توانید به جای دستور بالا، کد زیر را به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید (از چپ به راست):شماره رمز ۵ تا ۸ رقمی:مبلغ مورد نظر (ریال):شماره دریافت‌کننده شارژمثال: می‌خواهیم مبلغ ۱۰۰۰ تومان به شماره ۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱ شارژ بفرستیم. فرض کنید رمز ۱۲۳۴۵ را برای خود تعیین کرده ایم.راه اول: دستور زیر را در گوشی خود وارد کنید:
رئیس کمیته فناوری اطلاعات IT ایران تصریح کرد: شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک با ۲/۱۲۸ درصد دارای بیشترین ضریب نفوذ تلفن همراه در استان هستند که گویای استقبال خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بسیار خوب مردم استان از فناوری‌های ارتباطی است.
تولید گوشی‌ هوشمند ایرانیبه گزارش به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده گوشیهای موبایل ایرانی از عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت و یک مدل گوشی هوشمند ایرانی خبر داد و گفت: در نظر داریم زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا بتوان با هر زبان و گویشی از گوشی‌های وطنی استفاده کرد.رضا مریداوی با اشاره به تولید و عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان در کشور، اظهار داشت: عرضه این گوشی ها نیمه آذرماه خواهد بود و با این وجود قصد داریم تا پایان سال تعداد گوشی‌های تولیدیمان را به ۱۸ مدل برسانیم.مدیرعامل شرکت دیمو که پیش از این نیز نسبت به تولید تبلت های ایرانی، اقدام کرده بود، ادامه داد: چهار مدل گوشی این برند با نام‌های مارون، توس، لبخند و آریا به بازار عرضه می‌شود که همه گوشی‌های ساده این برند با قیمت زیر ۱۰۰هزار تومان در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد.وی زمان عرضه این گوشی‌ها را نیمه آذرماه اعلام کرد و گفت: گوشی هوشمند این برند نیز با قیمت ۳۵۰ هزار تومان به بازار عرضه خواهد شد. مریداوی در مورد خدمات پس از فروش این محصولات نیز گفت: تا یک ماه همه گوشی‌های ساده و هوشمند این شرکت مشمول تعویض می‌شود و با ۱۱ ماه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.وی با اشاره به برنامه های این شرکت برای افزایش تعداد مدلهای گوشی‌های ایرانی تصریح کرد: تعداد گوشی‌های هوشمند دیمو به چهار مدل خواهد رسید که همه مبتنی بر سیستم عامل آندروییدند و مابقی گوشی‌ها با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. چهار مدل از گوشی‌های ساده این برند تک‌ سیم‌ کارته‌اند و مابقی همه از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.مریداوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون رقابت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شدیدی میان برندهای خارجی در ایران وجود دارد، گفت: رقابت باعث کیفیت بهتر می‌شود و برآنیم تا عنوان یکی از برندهای تراز اول و برتر را در ایران از آن خود کنیم و بتوانیم تمام نیازهای یک کاربر ایرانی را از یک گوشی خارجی برآورده کنیم.وی ادامه داد: برای اولین بار زبان کردی را به سری گوشی‌های هوشمندمان اضافه کرده ایم که این گوشی ها و در مناطق غرب کشور مثل سنندج و کردستان و حتی عراق با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شده است. در این راستا قصد داریم سایر زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا هر فردی با هر زبان و گویشی بتواند از گوشی های وطنی استفاده کند.
#98919191111111*10000*1234*132*نکات مهم در مورد انتقال شارژ :بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابلتان اطمینان حاصل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کنید.
2 100،000 98،000 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته توجه: نسخه جدیدی از این مقاله با عنوان از لینک مربوطه قابل مشاهده است.وایمکس (Wimax) را می‌توان یک تکنولوژی نوپا در کشور قلمداد کرد. اتصال به اینترنت پرسرعت با پوششی در سطح یک شهر که قابلیت انتقال حجم بالایی از داده‌ها را دارد می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز باشد که این هیجان و لذت استفاده از اینترنت بی‌سیم با فضای به مراتب بیشتر از وایرلس را دو شرکت ایرانسل و مبین نت در اختیار ما قرار می‌دهند. قبل از دو شرکت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مربوطه، شرکت‌هایی در سطح استان‌ها بوده‌اند که این تکنولوژی را با قیمت‌های نسبتا بالا با توجه به نوپا بودن آن عرضه می‌کردند ولی با صادر شدن مجوز شرکت‌هایی همچون مبین‌نت و ایرانسل، دسترسی برای بیشتر افراد جامعه ممکن شد.
• زمانی که یک آهنگ پیشواز خریداری می‌کنید، در صورتیکه مشترک سیم کارت اعتباری ایرانسل باشید، هزینه آن از اعتبار مکالمه شما کسر می‌شود و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اگر مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل باشید، هزینه خرید آهنگ به صورتحساب شما اضافه می‌شود.
ایرانسل کارآفرین برتر استان خرید شارژ تهران شد (دی ۸۹)• ایرانسل جوایز جشنواره خرید شارژستاره های فناوری ایران را درو کرد (اسفند ۸۸) ایرانسل برنده جایزه ملی مدیر خرید شارژیت پروژه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ایران در سال ۸۸ شد (آبان ۸۸)• ایرانسل مؤدی نمونه مالیاتی سال خرید شارژ شد (تیر ۸۷ )• اهدای لوح تقدیر تو خرید شارژسط رئیس جمهور به مدیرعامل ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (اردیبهشت ۸۷) • ایرانسل برترین سرویس دهنده مخا خرید شارژراتی سال کشور شد (اسفند ۸۷ )
3- خط توسط شركت مخابرات مسدود است يا سيم كارت به صورت غلط در گوشي خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نصب شده است. Sim Missing
حذف از "فهرست خرید شارژ ایرانسل بانک ملی طلایی" رایگان
26 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
پهنای باند (کیلوبیت بر ثانیه) حجم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اولیه (گیگابایت) شارژ ماهانه (ریال)
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
توجه: در صورت استفاده از سرویس «نمای خانواده»، تنها والدین امکان خواهند داشت که موقعیت فرزندان‌شان را مکان‌یابی کنند.نمای دوستانهمان‌طور که می‌دانید، با استفاده از این سرویس می‌توانید موقعیت جغرافیایی دوستان‌تان را معین نموده و یا محل خود را به آنها اطلاع دهید و نیز از دیگر امکانات جذاب و مفید این خدمات استفاده کنید.نمای دوستان دارای قابلیت‌های پیشرفته تری از جمله راه اندازی «گروه»،«انجمن»، «رهگیری دوستان» و «پرچین مجازی» می باشد.ثبت نام و فعال سازیشما می‌توانید خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از طریق روش‌های زیر، برای استفاده از خدمات نقشه مجازی ایرانسل، ثبت نام کنید:
يك روش جديد براي شارژ سيم كارت اعتباري شارژ اينترنتي يكي از جديد ترين روش هاي شارژ سيم كارت است كه به تازگي از سوي ايرانسل به مشتركين ارائه شده است براي استفاده از اين روش كافيست به سايت اينترنتي بانك هاي طرف قرار داد ايرانسل يعني بانکهای سامان) ، اقتصاد نوین) ، ملت (، پارسیان) ،سرمایه () خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ، تجارت (، پست بانک () و پاسارگاد () مراجعه کنید و سیم کارت خود را از میان گزینه های 10، 20، 50، 100 و 200 هزار ریالی شارژ کنید. در اين روش، پرداخت مبلغ به صورت اينترنتي انجام مي شود؛ به اين صورت كه مبلغي معادل شارژ انتخابي از حساب بانكي شما كه اطلاعات مربوط به آن در زمان انتخاب مبلغ از شما پرسيده مي شود، كسر مي شود.
5- دکمه مربع # را فشار خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دهید.
Access خرید شارژ ایرانسل بانک ملی Point Name : mtnirancell
وایمکس سیستم دیجیتال ارتباط بی سیم است که با استفاده از منطقه بسیار وسیع تحت پوشش دکلهای وایمکس ، کل شهر و شهرکهای صنعتی ومناطق راهبردی را پوشش می دهد و اینتر نت پر سرعت را برای سازمانها، موسسات و شرکتهای تجاری و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی همچنین منازل مسکونی و کلیه افراد در هر نقطه ای از مکانهای تحت پوشش فراهم می آورد. به طوری که کاربر قادر خواهد بود در هر لحظه، حتی در شهرهای دیگر تحت پوشش، توسط رایانه اش به اینترنت پر سرعت متصل شود. هرجور که دوست دارید شنیده شوید!کسانیکه با شماره ایرانسل شما تماس می گیرند، پیش از اینکه گوشی را بردارید، به جای بوق ... بوق ... آهنگ پیشواز می شنوند!
برای ایجاد فهرست طلایی ویژه خود تنها کافیست 5 شماره ایرانسل را به دلخواه انتخاب کرده و در «فهرست طلایی» وارد کنید. از آن پس با استفاده از این سرویس، هزینه تمامی تماسهای تلفنی با این 5 شماره ثبت شده، با 10 درصد تخفیف محاسبه خواهد شد!به یاد داشته باشید که تنها شماره های ایرانسل را می خرید شارژ ایرانسل بانک ملی توانید در این فهرست وارد نمایید.

قوانین اختصاصی سایت پردیس همراه اولسایت پردیس همراه اول و تمامی بخش‌ها و محتواهای آن متعلق به همراه اول و همکاران وی می‌باشد و هرگونه سوء استفاده، کپی‌برداری، تولید مجدد، انتقال و یا ذخیره قسمتی و یا تمام بخش‌های مختلف و محتوای این سایت بدون مجوز مکتوب همراه اول ممنوع می باشد. تلاش برای صدمه زدن به سایت پردیس، پایگاه‌های داده‌ی آن، زیرساخت‌های شبکه‌ی مخابراتی که از طریق پردیس با واسطه یا بلاواسطه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، ممنوع بوده و در صورت انجام آن، پردیس در قطع خدمات به مشترک یا مسدود نمودن حساب کاربری کاربر مختار می باشد. در هنگام ثبت نام شما باید قوانین سایت را به صورت کامل مطالعه نموده و موافقت خود را با مفاد آن اعلام نمایید. مشترک متعهد می‌شود که هر گونه اطلاعاتی که در این سایت وارد می‌کند شامل موارد زیر باشد. در خرید شارژ ایرانسل بانک ملی غیر این صورت پردیس می‌تواند حساب کاربری مشترک را مسدود نماید: اطلاعات صحیح باشد.حاوی مطالب منافی عفت، خلاف شرع، عرف و قانون جمهوری اسلامی و در جهت اغراض غیر اخلاقی، غیر انسانی و غیر قانونی نباشد.
ممنون می شم اگر کسی اطلاعاتی در خصوص اينکه در منطقه تهرانپارس خرید شارژ ایرانسل بانک ملی - تهران کدوم اينترنت بهتر جواب ميده؟ همراه اول، مبين نت ياايرانسل؟در اختيارم بذاره. واقعا فکر می کنید آقایان توانایی مالی و علمی راندازی اینترنت پر سرعت را ندارند؟نخیر . مسایل سیاسی باعث می شود نخواهند ایرانیان به سرعت های بالا دسترسی داشته باشند....
نکته: در مورد کیفیت آنتن‌دهی و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی این‌که کدام یک پوشش بهتری دارند اظهار نظر سخت است چون در هر منطقه و با توجه به موقعیت جغرافیایی، تراکم ساختمان‌ها و تعداد دکل‌های موجود شرایط فرق می‌کند.
توجه: در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی این پیام و نیز چند عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما برایتان فرستاده شود.از خط اعتباری ایرانسل‌تان، خط اعتباری دوستان‌تان را تلفنی شارژ کنید یا صورتحساب خط دائمی شان را بپردازید بهره برداری از مرحله پیشرفته سرویس خط به خطشرکت ایرانسل به اطلاع کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود می رساند که سرویس خط به خط این شرکت به مرحله بهره برداری پیشرفته وارد شده است. هدف از پیاده سازی مرحله پیشرفته این سرویس فراهم سازی آسودگی بیشتر مشترکین همراه با امنیت بالاتر می باشد. بهره برداری از این مرحله همراه با بروز رسانی و ارتقاء سرویس خط به خط بوده است. به این ترتیب از طریق بهینه سازی و افزایش ضریب ایمنی این سرویس، مشترکین ایرانسل قادر به استفاده از سرویسی با امکانات پیشرفته تر خواهند بود.چگونگی ثبت نام برای استفاده از سرویس خط به خط:در مرحله پیشرفته سرویس خط به خط، ابتدا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی باید برای استفاده از این سرویس ثبت نام کنید. برای ثبت نام کافیست یک پیام کوتاه که در آن فقط عدد ١٢ را نوشته‌اید، به ١١١٢ ارسال کنید. در این مرحله پیام کوتاهی برای راهنمایی شما جهت تعیین رمز دلخواه‌ تان ارسال می‌گردد. پس از انتخاب رمز و ارسال آن به ١١١٢، تنها با وارد کردن این شماره رمز می‌توانید از سرویس استفاده کنید. به عبارت دیگر جهت ثبت نام، مراحل زیر انجام می‌شود:
سلام دوستان من مبین نت 512 دارم مودم پشت بامی سرعت دانلودم میانگینش 65 66 میشه راضیمدر مورد کسانی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی که گفتن هر 5دقیقه قطع میشه 2باره وصل میشه را 5دقیقه برا منم قبلا این مشکلا بود زنگ بزنی مبین نت میان مودمو آپدیت میکنن درست میشه چون مودمت آپدیت نیست ولی فرستنده ها آپدیت شدهبا کارت دانشجویی الان سرعت 512 و 1024 هم میدنسلام.من وایمکس ایرانسل دارم.عالیه.تنها مشکلش اینه که فیلم دانلود نمیکنه.ینی سرعتش واسه فیلم کمه.من نمیدونم اگه ایرانسل بده pa چرا همه میرن میخرن؟
۲۰ منوی تغییر طرح تعرفه ۷۰۰-۷ *۱۴۰*۷# خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
روش دوم – نحوه شارژ همراه اول با سیستم پاسخگوی خودکار ۴۴۴در این روش پس از شماره گیری شماره ۴۴۴ از سیم کارت اعتباری خود مطابق راهنمای سیستم پاسخگوی خودکار عمل کرده و رمز شارژ خریداری شده را وارد نمایید.دریافت باقیمانده اعتبار همراه اولجهت دریافت آخرین موجودی و اعتبار سیم کارت همراه اول خود، کد دستوری زیر را از راست به چپ در تلفن همراه خود وارد کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را فشار دهید:
• غیر حضوری :الف- Top Up (شارژ خودكار): از طریق مراجعه به انجام میگردد بدین صورت که مشترک پس از ورود به بخش " ، مبلغ مورد نیاز خود را برای شارژ انتخاب نموده و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پس از پرداخت مبلغ شارژ بصورت اینترنتی(باستفاده ازکارت عضوشتاب ) ، سیم کارت اعتباری به صورت مستقیم و بدون نیاز به مشاهده و وارد نمودن رمز شارژ در گوشی ، شارژ خواهد شد.
تعرفه مكالمه با سيم‌كارت تالياتعرفه تماس‌هاي خرید شارژ ایرانسل بانک ملی داخلي سيم‌كارت‌هاي تاليا براي مكالمه شهري در ساعات پرترافيك شبكه (8 تا 21) 670 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك شبكه21 الي 8 و جمعه‌ها و ايام تعطيل 536 ريال براي هر دقيقه اعلام شده است.هزينه مكالمه بين شهري در ساعات پرترافيك 1139 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 804 ريال براي هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه سرويس پيام كوتاه براي هر پيام در ساعات پرترافيك و كم ترافيك 160 ريال در نظر گرفته شده است.براي سرويس پيام صوتي در ساعات پر ترافيك 670 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 536 ريال در هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه تماس‌هاي بين‌المللي براي كليه كشورها به جز كشورهاي ذكر شده در ساعات پرترافيك شبكه 3033 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 2899 ريال در هر دقيقه محاسبه مي‌شود.

توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.•آهنگ‌های خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.
سرویسم 128 نا محدوده ولی هزینش فوق العاده بالاست .. اگر اصلا استفاده نکنید و برای یک دوره کلا مودمتو خاموش باشه فقط 51 هزار تومان هزینه ی نگهداری داره .. اگر هم فقط نیم ساعت کانکت بشید آخر دوره براتون بالای صد هزار تومان قبض تو سایت میذارند و اگر هم ظرف یک هفته پرداخت نکنید ارتباطتون رو قطع میکنند ..من هنوز مبین نت نگرفتم ، نظری هم در موردش ندارم ، ولی تازه همین امروز از تو سایتش سفارش دادم تا برام بیارند . بالاخره هرچی باشه مطمئنم از وایمکس ایرانسل چیز بدتری تو دنیا وجود نداره .. به عنوان خرید شارژ ایرانسل بانک ملی یک دوست بهتون پیشنهاد میکنم هرگز ، هرگز ، هرگز و هرگز به سراغ وایمکس ایرانسل نرید ..لااقل تو مشهد که من تجربه کردم.در ضمن من الان یک مودم WI-FI و یم مودم USB ایرانسل دارم کسی نمیدونه از اینها چه استفاده های دیگه ای میشه بکنم ؟؟
با توجه به رشد روز افزون کاربران سایبری و عدم شناسایی کاربران در این فضا و همچنین حرکت جهان به سمت استفاده فراگیر از تکنولوژی سایبر در کنار دیگر ویژگی¬های فضای سایبر، عملا زمینه تغییر رقابت¬های دو طرفه وحتی چند طرفه از زمین، هوا، دریا و حتی فضا، به سمت عرصه پنجم رقابت سوق پیدا می¬کند، لذا جنگ سایبری یا نبرد مجازی در این صورت اهمیت پیدا می¬کند.نمونه¬‌هایی از نگرانی و تلاش آمریکا برای بدست آوردن امنیت فضای سایبراگر چه ایالات متحده مبدع اولیه فضای اینترنت بوده است و هنوز جای این سوال باقی است که چرا ایالات متحده اقدام به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی گسترش اینترنت در عرصه جهانی کرده است، لکن با توجه به حجم گسترده داده در این فضا، به نظر می¬رسد ایالات متحده نیز یکی از طرف¬هایی باشد که در عرصه پنجم نبردها، ضربه پذیر و قابل نفوذ باشد و تا حدودی رصد و یا نظارت بر فضای سایبر از کنترل آمریکا خارج شده است.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
هنگامی که از کیبرد تلفن هوشمندتان در اندروید یا آیفون استفاده می کنید با تایپ هر حرف، نرم افزار کیبرد آن را به صورت درشت شده نمایش می دهد. این روش اصلی اپلکیشن جاسوس برای دزدی اطلاعات به حساب می آید. همین مورد است که سبب شده دقت تشخیص آن تا ۹۰ درصد هم باشد. اگر اصلا دلتان نمی خواهد توسط چنین نرم افزارهایی مورد جاسوسی قرار بگیرید می توانید در حال حاضر گزینه letter magnification را روی تلفن هوشمند تان خرید شارژ ایرانسل بانک ملی غیرفعال کنید یا هنگام تایپ رمز عبور و متن های حساس، روی نمایشگر را با چیزی بپوشانید
بنده شیرازم (توی منطقه قرمز)باسرعت 512ایرانسل صبحا سرعتش60 بعدازظهرا 30 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی وچون که چاره ای دیگه ندارم مجبورم راضی باشم
موندیم کدوم رو بگیریم.من که با سیمکارت ایرانسل میام.یارو میگه سرعت افتضاحه دانلودش بین 40-50 تا ست کف میکنم.30 کیلو بایت هم سرم زیادیه.وقتی ایرانسل خوبه سرعت تا 20 میره بال در میارم.شهر کسی از ایرانسل استفاده نمیکنه سر جمع کل شهرمون 20 نفر وایمکس ایرانسل ندارن.خود خونه ما توی قسمت سبز رنگ نقشه میفته.با اینکه خیلیا گفتن ایرانسل مزخرفه ولی احساس میکنم توی شهر های بزرگ هستن یا حد اقل کاربران اینترنت زیاده اونجا.توی شهر کوچیک ما 3 تا دکل داره و پوشش میده.دوستم مبین نت داره گلایه از سرعت پایین میکرد و اینکه دروغه که میگن شب دانلود خرید شارژ ایرانسل بانک ملی رایگانه گفت دانلود میکنم شب از ساعت 2 تا 5-6 بازم از ترافیکم کم میشه.
خدمات مبتنی بر مکان:به كمك سرويس‌هاي مبتني بر مكان، اطلاعات آب و هوا یا ترافیک محلی به گوشي تلفن‌همراه شما فرستاده می‌شود. همچنين امکان جستجوی دوستان یا مراکز تجاری نزدیک شما را فراهم می کند. این خدمات شامل تشخیص موقعیت شخص یا شی ء همچون یافتن نزدیکترین باجه های بانکی الکترونیکی یا موقعیت یک دوست یا کارمند می خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شود. ردیابی مرسولات یا وسایل نقلیه نیز از جمله خدمات دیگر این سرویس می باشند. کلیپ های اخبار و اتفاقات ورزشی از جمله محبوب ترین فیلم های دانلود شده توسط کاربران موبایل هستند.
اولا بیایم سیقه ای نظر ندیم صزف خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بر این که کدومش رو داریم
برنامه‌هاي تلویزیوني و ويدئويي:با خرید شارژ ایرانسل بانک ملی استفاده از این سرویس،‌ کانال‌های تلویزیون بر روی موبایل قابل مشاهده‌است. مشتركين مي‌توانند به راحتی به این کانالها دسترسی پیدا کرده و از برنامه‌هاي آن استفاده كنند. حق پخش برنامه‌های تلویزیونی را نيز مي‌توان از طریق گوشی و بر بستر شبكه نسل سوم پرداخت كرد. همچنين به كمك بستر شبكه نسل‌سوم مي‌توان فيلم يا كليپ‌هاي ويدئويي را براي مشتركين ارسال كرد و توسط گوشي آنها را دريافت نمود. این سرویس به مشتركين اجازه می‌دهد انواع ویدئو و محتویات آن را انتخاب کرده و سپس آن را برای مشاهده به گوشی موبایل،‌لپ تاپ و یا غیره بفرستد. گفتني‌است شبکه‌های خدمات نسل سوم به دلیل ظرفیت و پهنای باند گسترده خود برای ارائه خدمات ویدئویی نیز در موقعیت بهتری نسبت به نسلهاي پيشين خود قرار دارند.
سرعت و راحتی اینترنتمرور اینترنت یا ذخیره اطلاعات (download) به سادگی و با سرعتی بالا امکانپذیر است. همیشه اولین چیزی که روی گوشی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شما ظاهر می شود، متن ها و لینک های موجود در صفحه است تا سرعت شما برای دسترسی به داده های مورد نظرتان افزایش یابد. هزینه منطقیصرفاًٌ زمانی هزینه به حساب شما منظور می شود که داده ای ارسال و یا دریافت کرده باشید. همین! شما برای متصل ماندن به شبکه جهانی هزینه ای نمی پردازید. این منصفانه است زیرا شما فقط پول آنچه را مصرف می کنید می پردازید.
Homapهر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی چیزی ، مثلا http://shegerdha.com
در چه مراکزی امکان ثبت نام وجود دارد؟در فاز اولیه، سرویس در استان هرمزگان و دفتر مرکزی شرکت ارتباطات سیار واقع در برج همراه طبقه همکف ارائه می گردد. پس از آن ظرف مدت زمان کوتاهی سرویس در استانهای خراسان رضوی و فارس ارائه می شود.برای ثبت نام چه مدارکی لازم است؟موارد ذیل مستنداتی است که شما بایستی آنها را دانلود نموده و پس از تکمیل به ما برگردانید:فرم اطلاعات عامل فروش- شما می توانید این فرم را از طریق آدرس ذیل دانلود نماییدکپی مدارک: خرید شارژ ایرانسل بانک ملی




:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: